maanantai 3. maaliskuuta 2014

Love yourself and be proud of everything that you do, even your mistakes. Because even mistakes mean you are trying!

En oikein tieda mita tanne pitaisi kirjoittaa. Tai siis etteiko olisi mitaan kirjoittamisen aihetta, tai oikeastaan ei olekkaan. Mutta elama ei silti ole tylsaa. Paivat vaan on jotenkin samanlaisia. Heraan, kouluun, kotiin, kotilaksyt, ruokaa ja nukkumaan. Mutta ei silti ole tylsaa. Tai jos se on edes mahdollista jos olin uudessa seelannissa tuplasti ilosempi mita olin suomessa. Niin taalla oon tuplasti ilosempi kuin Uudessa Seelanissa. En tieda rupeaako nytten kaikki hyvat teot mita elamassani oon tehnyt antamaan takaisin naita hyvia hetkia! Mulla ei oo koskaan (Roosa lukuun ottamatta!!) ollut nain hyvia kavereita mita mulla on taalla, oon todella kiinnostunut koulusta tai siis tykkaan tehda laksyja (kuullostaa oudolta onhan se sentaan mina!!) mutta siis tykkaan kirjoittaa esseita englannissa en tieda miksi mutta oon innoissani jo seuraavasta tehtavasta mika tehdaan. Tuntuu etta oon ehka vihdoin loytanyt sen mika ma itse olen. Oon vihdoin jattanyt kaikki ei niin hyvat ajat taakse ja oppinut elamaan tassa hetkessa mika on tarkeinta!  Vaikka tuntuu aivan kamalalta etta vain kaksi kuukautta jaljella Australiassa enka yhtaan odota sita paivaa milloin lahden. Yritan olla innoissani siita etta toivottavasti paasen pitamaan uuden minani ylla! Ja tietysti innoissani etta naan kaikki sukulaiset! :)
Mutta mika tarkeinta tassa varmaan on etta rakastan mun aikaa Australiassa ja en kadu yhtaan etta paatin tulla tanne, en kadu sita etta tein Combo vaihdon etta olin kahdessa maassa, en kadu sita yhtaan etta olin Uudessa Seelannissa enemman aikaa kuin Australiassa, en kadu sita etta vaikka olin siella pidempaan ja taalla on kivempaa koska en olis nytten sita mita olen. En tieda mika olisin enka koskaan saa tietaa. Ehka olisin parempi tai huonompi en pysty sita muuttamaan mutta se ei haittaa. 
Suomi mika on aina tuntunut ''kamalalta maalta'' tai aina oon ajatellut etta lahden mahdollisimman nopeesti sielta pois, ihmiset on kurjia ja elama on kurjaa. Mutta oon ruvennut arvostamaan suomalaisuutta enka haluis nytten ollakkaan mikaan muu kuin suomalainen! Vaikka toivottavast elama mut vie jonnekkin muualle kuin Suomeen valmistuttuani niin en ikina unohda sita hienoa maata se on aina osa minua! :)

Taa nyt oli syvallisempi teksti ja hieman omituinen mutta keskiviikkona lahden kanootti retkelle outdoor ed luokan kanssa ja perjantaina takasin (pitaa varoa kaarmeita ja hamppiksia!!!!) ja lauantaina lahden Sydneyyn 10 paivaksi host aitin ja siskon kanssa heppa kisoihin :) kirjottelen taas kun tulen takasin sielta! :) 

4 kommenttia:

  1. Hieno kirjoitus. Sitä se kasvaminen on. Joskus pitää mennä kauas että näkee mitä omistaa!
    Pidä hauskaa retkellä ja laitahan sieltä taas kuvia meille nähtävksi.
    Iskä

    VastaaPoista
  2. mitä sun entinen elämä piti sisällään josoli niin kurjaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en sano etta se on kurjaa? sanon vaan etta oon ilosempi kuin koskaan ennen ollut ehka eniten ilostuttaa se etta on hyvia kavereita :)

      Poista