perjantai 17. tammikuuta 2014

When you close one door in your life other one will open ♥

I'm one of the luckiest girls in the world right now!
Oon viettänyt aivan ihanat  6 kuukautta Uudessa Seelannissa! Oon oppinut itsestäni paljon, oon kasvanut henkisesti, oon saanut itseluottamusta lisää, oon alkanut pitää itsestäni, oon ollut paljon ilosempi ja oon oppinut elämään!
En vois olla enempää kuin kiitollinen tästä tilaisuudesta. En oikeasti voi uskoa että oon ollut maailman toisella puolen ilman äitiä, isää tai Saraa. Oon tehnyt tän kaiken itse ja oon ylpeä itsestäni! 
Oon tavannut ihania ihmisiä ja ei niin ihania ihmisiä. Mulla on ollut parempia päiviä ja ei niin hyviä päiviä mutta hei se on elämää se! 
Oon rakastunut tähän kauniiseen maahan ja ihanaan kulttuuriin ja vieraan varaisiin ihmisiin enkä malta että pääsen takasin tänne! :)
Nyt mun ihana matka jatkuu Ausseihin enkä malta odottaa että pääsen kokemaan taas uuden kappaleen elämässäni!
Joten Ka Kite Ano Aotearoa! Nähdään taas Uusi Seelanti!! ♥

2 kommenttia: