perjantai 2. toukokuuta 2014

Kaikki hyvä loppuu aikanaan!


If you keep your options open
There are places you will go
They will treat you like the kings and queens
your parents thought you'd be when you were born
You'd see it all, with your head up standing tall
and you'd look back and think it's funny
how you spent your time and money

In this world 
Living in this perfect world

Let me tell you mister 
you should always talk to strangers
because you never really know the brilliant things that you might hear
like all of the fall of civilizations caused far off constellations
or we all aren't really here, we're just quantum sized good vibrations

In this world 
Living in this perfect world
Even strangers sing along

If you keep your options open
there are places you will go
It might be hell, it might be heaven, might be nothing
maybe something else
who knows?
I can't really say for sure
because I've never really been dead before
But I guess someday I'll know it 
or perhaps maybe I won't

In this world
Living in this perfect world
None of us will ever die

Yritin ottaa tuosta laulusta vain yhden säkeistön tän tekstin otsikoksi mutta en osannut valita minkä niistä otan koska kaikki on niin totta!
Nyt mun elämän yksi parhaimmista vuosista on ohi, aika meni liian nopeasti justhan stressasin kun ei host perhettä ole kuulunut ja aloitin pakkaamisen valmiina lähtöön. En voi enempää kun kiittää niitä ihmisiä jotka anto mulle mahdollisuuden lähteä vaihtoon (eniten iskää!) ja niitä jotka teki tästä vuodesta sen mikä se on ollut! 
Oon oppinut itsestäni ja muista paljon, opin nauttimaan elämästä ja siitä mitä mulla on! Oon oppinut jättämään menneet taakse ja keskittymään mitä mulla on nyt ja tärkeintä mitä oon oppinut: oon oppinut elämään! En tiedä missä sitä nytten oltaisiin jos en ikinä olisi lähtenyt vaihtoon, enkä oikeastaan haluaisikaan tietää, ehkä elämä olisi parempaa ehkä ei. Mutta nyt olen iloinen siitä että olen iloinen! 
Vaikka suruksihan tämä kääntyykin nyt kun pitää lähteä ja jättää tämä elämä taas taakse mutta Goodbyes are not forever it's until we meet again! ♥
Tää ei näköjään ollutkaan tullu tänne silloin kun tämän piti mutta laitanmpa nytten

 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti