maanantai 22. syyskuuta 2014

Viikko kuvina, ainakin melkein

Tässä mun viikko oikeestaan pääsääntöisesti!
Tiistaina enkun koe, enkun nelos kurssin alottaminen, vaihtaripuheen tekemistä, ajotunteja. Ei mun elämästä enään tuliskaan mitään jos en aikatauluttais päiviä. Pää tuntuu välillä räjähtävän mutta kyllä se ehkä tästä! Energiaa riittää ja en edes tiedä mistä sitä oon saanut!! 
Marsu vauvoja siis syntynyt töissä ja ne aina piristää päivää koska ne on vaan niiiiiin söpöjä! Ja tänään olin ulkomaalaisten YFU vaihtrien amazing racessä Helsingissä, olin ittekkin siitä niiin innoissani koska en oo koskaan kierrellyt Helsinkiä, en oo ees käyny eduskunta talolla!!! Mutta oli taas oikein mukavaa niin kuin yleensäkkin noissa!! :)
Niin ja tuo vika kuva on pieni sniikpiikki mitä vihdoin saamassa valmiiks huoneen seinällä! :)
Otin myös vihdoin kuvia koirista jotka edes jotenkin onnistu! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti