keskiviikko 14. tammikuuta 2015

New Year is here

Vuoden vaihtuessa aattelin, että vois ruveta päivitelee tätä blogia taas, jos vaikka innostus sieltä taas iskis.
Näin vuoden alussa on hyvä palata viime vuoteen ja kertoa mitä kaikkea oon jättänytkään kertomatta tänne

 18 vuoden odotuksen jälkeen täytin vihdoin 18! Mulla oli aivan ihanat synttärit parhaiden tovereideni ja sukulaisteni kanssa, vaikka hieman huono vointisena oltiinkin, niin se ei onneks haitannut! (paljoa) 


Marraskuun lopulla mulla oli maailman parhaimmat pikkujoulut Hirvensalmella parhaimman Atskyvennoksen kanssa! 


Joulukuussa piiiiitkään odotettu vierailu Suomeen Australian mantereelta!!! Keely ja Wendy tuli Suomeen, käyttin turisteilemassa ja moikkaamassa mun kavereita ja Rukalla laskettelemassa :) oli ihan huippua nähä Keely pitkästä aikaan!! :)


Sitten oli myöskin pitkään odotettu SUOMALAINEN joulu, jota minä jouluihmisenä rakastan yli kaiken vaikka flunssassa sen vedinkin :)


Uudeks vuodeks lähdinkin sitten Puolaan iskän luokse Iiniksen kanssa. Ihan huippu hauska reissu oli sekin!! :)

Tonne väleihin ja ennen noita mahtuu kaiken näköistä muutakin. Kuten ajokortin saamista, loistavia 18 vuotis juhlia ja hauskoja muita juhlia, takaisin amistoon tulemista, wanhojen harjotusten alkamista ja mekon ostamista, YFU koulutuksia, paljon stressiä, kyyneleitä ja paaaljon iloa sekä kaikkea siltä väliltä! Kiitos hirveesti viime vuodesta kaikille ketkä siihen osallistui! 
Luin paljon Facebookista ja muualta että viime vuosi oli monelle surun vuosi. En tiedä miksi kaikille 2014 näytti olevan surun vuosi. Mutta mulle se oli surun ja ilon vuosi. Se oli se vuosi mikä muutti mua eniten. Sain intoa elämään kun sain taas asian jota kohti voi elää ja mitä voi odottaa. Oon oppinut itsestä niin paljon viimevuoden aikana ja oon muuttunut ihmisenä niin paljon ainakin itseni mielestä. Paljon surua liitty myös viime vuoteen ei mitään kamalaa mutta ne ketkä on ollut vaihto-oppilaana voivat samaistua tähän. 
En oikein tiedä miten lopettaisin tän postauksen kun tuntuu että niin paljon olisi kerrottavaa kun niin pitkään aikaan en oo mitään tänne kertonut.
Mutta ehkä lopetan vaan tän niin että Jokainen vuosi tulee olemaan parempi kuin edellinen jos niin vain uskoo, haluaa ja toivoo joten: Bring it all 2015!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti