keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Just random stuff

Woop! Oon ehkä viimein pääsemässä siitä teini iän masennus kaudesta irti. Koska nyt on joka päivä hirmu ilonen olo vaikkei olis ns. ''syytä'' ollakkaan. Äskenki tajusin tehneeni kaks koulu työtä päin v****a, josta yleensä masentuisin niin nyt vaan naurahdin 
Kävin jopa ostamassa karkkia ja suklaa levyn, jotta varmastikkaan en pääsis laihtumaan (jotta wanhojen tanssi mekko ei oo liian iso) ja otin molemmista pari ja sit en halunnutkaan enää niitä :o 
Kun sanoin tuossa ensimmäisessa postauksessa tänä vuonna että oon oppinut itsestäni paljon niin se oikeesti pitää paikkansa (kuullostaa niin perus shaibalta mitä kaikki sanoo kyllä) mut oon oppinut olemaan se ilonen ja ajattelemaan positiivisesti, ja vihdoin viimein oppinut menemään mun pään mukaan enkä vaan myötäillä muita! Koska hei näillä mennään aika pitkälle elämässä!! Ainakin niin pitkälle että oon oppinut jotkut muut hienot taidot elämässä ja unohtanu nämä!
Mutta ehkä johonkin asiaankin päästäis nyt jopa! Että mulle tuossa joskus ehkä viikko tai kaks sitten tuli postissa yliopisto ja korkeakouluihin pyrkijän lehti ja tuli kyllä pieni paniikki että mitähän sitä tältä elämältään haluis. Sitä selaillessa yks osu sieltä silmään että lähtisin opiskelemaan maantiedettä. Sitä tässä tän ajan mietiskellessä päädyin siihen tulokseen että elämä tuo multa sitä mitä tuo. Mulla on vielä puoltoista vuotta koulua jäljellä jonka jälkeen aijon lähteä toivottavasti vuodeksi Ausseihin. Ja oon myös päättänyt sen että jos näiden kahden ja puolen vuoden jälkeen en keksi mitään mitä haluaisin opiskella niin sitten teen pätkä töitä ja käytän kaiken rahan matkustamiseen ja maailman näkemiseen :)
Tässä postauksessa ei oikein ollut mitään järkeä ja jotain järkevää mun piti tänne laittaa mutta se nyt katos, hups! Ehkä muistan sen joskus ja se tulee sitten tännekkin ehkä joskus :)

Plus tässä vielä kuva siitä mun tatuoinnista mistä puhuin viimeks! :) Tykkään siitä ite niiiiiin paljon!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti