lauantai 7. syyskuuta 2013

Happiness is a journey. Not a destination.

Viikko taas menny erittäin nopeesti. Ja ilma ollut todella todella huono! Vettä satanu ku saavista kaatamalla. Yks päivä en ottanu takkia mukaan koska aamulla paisto aurinko mutta sitten keli päättiki vaihtua ja sateenvarjokin päätti hajota ensimmäisten 100 metrin jälkeen :D keskiviikkona kävin mun transition opettajan kanssa käymässä sen järjestämässä työpaikassa mulle :) eli siis meen seuraavan jakson ensimmäiseks viikoks eläinlääkärille työharjotteluun :) se veiki vaa 10 minuuttia ja sitte opettaja halus tarjota mulle kahvit ja istuttiin loppu tunti kahvilla :D perjantaina olin katkomassa niitä karitsojen häntiä! Luulin että se on pahempaa mut ei se sit ollukkaa yhtää nii paha :D annettiin myös rokotuksen karitsoille ja sitä mä suurimmaks osaks teit ja yhen niistä rokotuksista tuikkasin vahingossa omaan peukkuun (Y) onneks ei oo mitään vaarallista kuulemma :D:D 
Mutta tänään lähettiin hakemaan Turangista uutta perheen jäsentä Fergusta! :D eli siis tuo pikkunen söpö valkoinen koira :) Nähtiin varmaan 500 sateenkaarta, iso kumisaapas ja tuo hieno lumihuippunen vuori joka oli keskellä ''aavikkoa'' siis pelkkää tasasta ja sit tuo pikku nyppylä. Meen myös tuolle samalle vuorelle laskettelemaan (jonne meen siis ens viikon lauantaina!) Ens kerralla taas lisää! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti