lauantai 7. joulukuuta 2013

Not really pretty but we sure know how to run free

Viikot vaan menee niin vauhdilla vaikka mitään ei tee?
Nyt taas yks viikko ohi :( Tasan 6 viikon päästä istutaan jo lentokoneessa meren yllä menossa Ausseihin tai ehkä ollaan siellä jo en oikein muista aikoja haha.
Mutta tällä viikolla oltu kavereitten kanssa, torstaina kävin ratsastamassa Kanen äitin kaverin hevosella ja se oli länkkäri hevonen joka oli hieman vaikeeta aluks mutta se omistaja sano että näytti siltä kun oisin aina ratsastanu lännen ratsastusta joten kai se sit ihan hyvin meni siihen miltä se tuntu. Perjantain kävin kattomassa hunger games catching fire Sarahin kanssa ja tänään haettiin uus koira (taas.....) Se edelinen uusi koira jouduttiin antamaan siis pois koska se ei tullut ollenkaan toimeen meijän kahen muun koiran kanssa. Nyt meillä siis taas uusi pikkunen koira joka siis on tositosi pieni! melkein kuin chihuahua ja mäkun niin rakastan noita pieniä koiria haha niin ja yllätys yllätys oon taas kipeenä. Just sitä mitä mä halusinkin.
Enään 18 päivää jouluun! Eikä kyllä siihen joulumielen hakuun auttanut viime viikon shortsi kelit vaikka sato niin silti oli +25 astetta lämmintä. Niin ja ei kyllä tällä viikolla oo ollut enään ikävä kotiin. Varmaan kun ittelle myösi sen että on ikävä ja rupes ajattelemaan eri tavalla taas niin ikävä katos nopeesti mikä on hyvä :)
Jouluks lähetään host äitin kanssa etelä saarelle blenheimiin host äitin pojan luokse päiviks 24-27 :)
Ja oon tässä myös miettiny että te kaikki jotka mun blogia luette sukulaisista ja kavereista jos haluut skypettää joulun aikana mun kanssa niin lähettäkää pikasesti viestiä että ostan riittävästi dataa mun ipadiin :) mutta voi sitä soittaakkin ihan milloin vaan kuhan muistatte että täällä aika ero 11 tuntia eteen päin :)


Ja okei nyt on pakko hehkuttaa. En oo ikinä ollut mikään suuri fani mitään bandiä tai laulajaa kohtaan mutta ootte varmaan kuullut Lordesta siellä Suomen maallakkin? se on siis kotosin Uudesta Seelannista ja se on 16 vuotias!! ja rakastan vaan sitä sen musiikkia ei muuta kuunnellakkaan muutaman kaverin kanssa kuin sitä :) tässä on mun mielestä sen yks parhaista biiseistä :)
http://www.youtube.com/watch?v=f2JuxM-snGc

Ainiin ja ens viikon tiistaina on mun good bye juhlat kavereitten kanssa sieltä sit vähän enemmän kuvia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti